SPM >Berjaya @ Gagal?..

Saat ni myb ada d'antara kita yg tak snang duduk d'rumah. Aty sentiasa b'debar-debar. Mkn tak kenyang, mndi pun tak basah. Sape yg tak cuak bila menanti keputusan SPM yang bakal d'umumkan nanti. Teka-teki s'lme b'bulan-bulan bakal t'jawab bila slip keputusan SPM berada d'depan mata. Masa tu laa kita dpt lihat air mata kegembiraan @ kekecewaan yg d'zahirkan oleh calon-calon SPM setiap tahun. Pelbagai reaksi, lagak dan gaya yang dapat kita tengok. Biasalah excited bila dapat result...
Jika ada yg nangis kegembiraan, ada juga yang bersedih dan kecewa kerana gagal mendpt keputusan yg baik. Waktu tu, nangis dgn air mata darah sekalipun kita tak kan dpt merubah keputusan tu. Jangan nyesal dgn apa yg jadi. Anggaplah kegagalan itu sebagai ujian daripada Tuhan. Gagal SPM bukan penghujung dalam kehidupan. SPM hanya mewakili satu titik dalam satu garisan panjang....
~bermadah panjang pulak aatyn niey..^^hey atyn result mu tu tgx dlu..jgn nk menilai org punye.!!huiyshhh!!.riso-riso...~~


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

2 comments:

fatimah hamdan said...

wawawaaaa...
klo ima da mcm ta aser aper2 da...
wawawaaa..
sebab prasaan da bercampur baur...
ta tau yg maner 1 prasaan yg lebeh...
ermm...i hope we all will success..
peace!
=]

Tyma Zamzury said...

peace kat ima jugak..^^hiii.~~,

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^