keSENGALiciousan. !! :p

Assalamualaikum 
hmm tajuk entry kali nie 'keSENGALiciousan'..sebab ape.???!! sebab semalam 11/6/11 atyn keluar berjalan-jalan dengan cousin atyn...^^ cousin atyn tuw...sengal sikit orangnye.. :) hihihi..sebab tu la tajuk 'keSENGALiciousan' yang atyn pilih untuk entry kali nie..

oke...macam nie cite die...sebnanya semalam atyn pegi Botani dgn cousin atyn n adeq atyn..walawpon dah selalu pegi sana ...tp tak memboringkan...knp.??!! entah laaa....atyn rasa,bile dah pegi...nak pegi lagi...best pulakk..hmm..macam ketagih pulakk. :)huhu
haa..,,korang nak tau tak ape maksud keSENGALiciousan tu.???!!..nak tau..?? nak tau.???haa kalo nak tawu korang tgx kat bawah nie......tgk tau.. :)

SENGAL 1 :)


SENGAL 2 :)


SENGAL 3 :)


SENGAL 4 :)


SENGAL 5 :)


SENGAL 6 :)


SENGAL 7 :)


SENGAL 8 :)


SENGAL 9 :)


SENGAL 10 :)


SENGAL 11 :)


SENGAL 12 :)
SENGAL 13 :)


SENGAL 14 :)
----------------------------->>SENGAL SANGAT KERR.????!!^^

haaaaaa..... :D dah tengok...??!! dah tengokk..??!! hihihi...mesti lahh Sudah kan..^^...sengal takk..?? sengal takk..??^^huhuhuhu.pic kat atas nie la yang d'maksudkan  'keSENGALiciousan'.. :))
HIHIHIHI...tu je yang atyn nak gtaw setakat niey..^^

p/s--------->>huh.! esok bangun pepagi..!! nak gi S.E.K.O.L.A.H.^^(SELAMAT PAGI CIKGU.!)  :)


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^