Mencintaimu Setulus Hatiku.[ Tulus ke cinta tu.? ]


"LOVE IS ABOUT TWO PEOPLE FROM DIFFERENT WORLD SHARE FOR ONE HEART AND SOULS.LOVE IS ABOUT TRUSTING EACH OTHER AND ACCEPT WHO IS OUR LOVE AND DON'T EVER TURN YOURSELF TO SATISFIED HIM/HER.LOVE IS NOT COMPROMISE BUT TO LOVE WITH ALL YOUR HEART"...

CINTA..LOVE...masih wujud ke rasa cinta yang tulus dan ikhlas.Ada lagi ke manusia yang bercinta dengan penuh rasa sayang,percaya dan terima pasangan masing-masing seadanya..mcm yang org puteh dok ckp.."ACCEPT ME AS I AM".atyn suka guna kata-kata itu,sbb bnyk org sekarang nie DEMAND!Ada yang cakap nak perempuan mcm ini,nak lelaki mcm ini..dan tak terkecuali atyn.hmm..

Tapi kan yang masih membuat atyn berfikir ialah masih adakah cinta yg tulus ikhlas.Sebb sepanjang atyn hidup selama 18 tahun(macam dah lame beno idup.^^),belum lagi atyn jumpa org bercinta sehebat kisah cinta di dalam novel,drama dan apa2 ajela.Cinta yang lahir dari hati bukan sbb rupa atau kekayaan.Di manakah cinta tulus seperti Laila dan Majnun,Romeo & Juliet..adakah benar setiap perempuan diciptakan utk seorg lelaki?Habis tu,yang jadi andartu tu pa kes?haha..cinta cinta..mcm mana agaknya rasa cinta yg mendalam?berpeluangkah setiap insan mengalami nya dan betul kah cinta itu tulus..wujud lagi ke CINTA SEJATI??tp kata org,cinta itu tulus jika hati kita tulus mencintai.

Aiseh,jiwang karat atyn di tgh hari tapi apa yang atyn katakan di atas adalah apa yang atyn rasakan tp atyn xpnah bercinta setulus itu,hehe,,atyn inginkan cinta bukan lahir dari nafsu tp atyn ingin cinta yang lahir dari rasa hati yang tulus mulus dan ikhlas. _macam cite NORA ELENA tuw.^^_ sweet sgt...<3<3


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

2 comments:

theCAROL said...

awak awak, awak cinta azrai tulus ke nafsuu ?? hahaha gurau je nyahh !

Tyma Zamzury said...

@theCAROL
amboi makk. !!
haha due2 kowt.^^
sshhhiiiuuuu...~~~

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^