Arrrggghhh!!!!~~

 
MASALAH-MASALAH-MASALAH.!!
Masalah adalah ibarat tali.
Kadang-kadang bertambah-tambah bersimpul. Angkara runsing, kita cuba meleraikannya, tetapi ia bertambah berbelit pula.
Apa yang difikir ketika itu?
Belitan tali yang tak pernah-pernah selesai? Atau kembalikan tali kepada asalnya, cantik sediakala?

Mungkin kita diberi satu hati. Kita hanya rasa kita yang sakit, kitalah yang susah. Kita juga yang kena fikir masalah ini masalah itu. Tak pernah fikir orang lain juga ada masalah, bahkan mungkin jauh lebih besar dari kita.
Ingatlah, mereka tersenyum, mereka ketawa tidaklah bermakna mereka tiada masalah.

seperti >>> penulis entry niey..di dada penuh dgn masalah yang tak pernah settle. membuatkan hati resah,gelisah,kusut,buntu.,.!~ argghhh!! penat dgn semua niey. . . BOSAN ! rasa nak lari jauh-jauh then duduk tengah jalan biar nyawa terbang mcm tu jer. !

kelemahan saya >>> Saya hanya tahu menerima dan mendengar masalah orang lain, tetapi saya sendiri tidak tahu bagaimana untuk berkongsi masalah dengan orang lain. Macam mana tu…?
Bagi saya berkongsi masalah adalah sesuatu yang sukar untuk saya lakukan. Saya sendiri tidak pasti mengapa, dan adakah ianya adalah satu masalah dalam kehidupan saya?
...................................................................................................................................................................



TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

1 comment:

abah khalisha said...

Biasalah tu sesetengah orang jenis suka kongsi masalah dengan orang, ada plak jenis yang suka pendam je..

Teknik Terbaru Pakai Shawl

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^