>.< SAYA SAYANG ANDA KAWAN. !

 
YERRR. !! saya sayang kawan-2 saya. :) saya hepy bile 'lepaking' dgn mereka. ^^ KAWAN boleh jadi LAWAN kerr. ?? mayb. ^^ tapi kalau kite kawan dgn setulus hati , diorang takkan menjadi lawan kite. btol tak. ?..  hmm.
oke entry kali ni mengenai KAWAN/ SAHABAT/ RAKAN dan yang sama waktu dgnnyerr. :)

APE ERTI KAWAN. ?????

Mengapa kita perlukan sekurangnya seorang kawan...
kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang.......
kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit......
kata atuk,
KAWAN tu seperti air, terus me ngalir.....
kata nenek,
KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ....
kate sedare,
kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!!
kata abang,
KAWAN tu seperti lembu, me ngikut saje ape dikata........
kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan....
kata adik,
KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde.......
kata saya,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK
BULAN, SEPERTILEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!
dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???
sekali saya dah kawan ngan dia, selamanye dia ttp kawan saya..
itu cara saya berkawan..!! Wink .~*

walaupun kita me mpunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.
walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.
p/s ::I LOVE U teman. <3


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^