SYUKUR alhamduLILLAH :)

 
Dua tiga hari ni saya rasa alone sgt2…keseorangan..terkapai=kapai...tapi tak saya sangke...saat saya sunyi,saat saya jatuh tersembam ke bumi,saat saya perlukan sumone,saat saya perlukan kata2 semangat..ada jerr tangan2 yang sudi menghulur dan membantu...ALHAMDULILLAH SYUKUR KPDMU YA ALLAH...segannya saya kerana tangan2 yang menghulur adalah sekadar kawan yang hanya saya tahu nama...tiada kata yang mampu saya ucap...berjuta terima kasih dan sekalung doa buat korang semua...semoga dirahmati olehNya dan dimurahkan rezeki...Segala nasihat,dorongan,sokongan baik dari segi..fizikal dan moral dari korang cukup buat saya terharu dan mampu melangkah semula...ALHAMDULILLAH SYUKUR KPDMU YA ALLAH...Kau telah berikan aku nikmat pinjaman..kasih sayangMu Ya Allah...Terima kasih kawan.terima kasih teman...saya tak mampu nak balas...jasa korang...Doa saya,semoga korang semua sentiasa mendapat redha-Nya..Masyaallah..besarnya..nikmatMu...Kalau 2-3hari lepas saya menangis lemah dan sedih.Hari ini saya menangis syukur...Mesej2,panggilan,ym,im,inbox,face-to-face...Segalanya bekisar tentang kata2 semangat dari pelbagai pihak...WALAUPUN KALIAN TIDAK MENGETAHUI KISAH SEBENAR,KATA-KATA KALIAN CUKUP BUAT saya TAHU. saya MASIH PUNYA KASIH SAYANG KALIAN.
Syukur padaMu Ya Allah..tak terucap dengan kata-kata..




TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^