JATUH HATI.~


WEYHHHHH.. atyn nak habaq mai nieyhh.!!!~
atyn dah jatuh hati lahh.:)) jatuh hati kat satu bende nie...atyn teruja sgt.!!!! hati ku telah terpaut kat satu bende nie...smart.! cool.! fuhhh. !!! memang hot bende niey.. hmm atyn tak tau la pulak kalau bende niey lelaki jer yang minat kan...tp atyn tetap dgn pendirian...atyn nak 1 bende niey kat depan rumah.^^
n memandang kan atyn niey belum lagi berpunya.:))
woot~woot
lelaki2 kat luar sane tu..kalau nak pikat atyn niey.(ceywahh.!..perasan lah kau niey atyn.:P) Korang kene sediakan 1 bende niey tok atyn.~!!
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
haaaa.! korang nak tau tak ape kebendenye yang atyn addicted sgt dari tadi tu haaaa.??
meyh sini atyn nak tunjuk...tgx bwah yerr. ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.!!!!
niey lah bende nye tu.^^
atyn dah jatuh hati kat NISSAN SKYLINE GT-R weyh....!!!!!
mcm mane nak buat nieyyy.????
hohohohohohohohohoho..
p/s>> merepek meraban di pagi hari. (mcm ade je lelaki yang nak pikat kau then bg sebijik bende niey depan mate.ape kau engat kau tu hotstuff..!!hotsentap yerr. :)) huhuhuhu)




TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

1 comment:

Hakimy Sinclair II said...

Muahaha , berangan jer ko nie aatyn ..^^

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^