tahun 2011 punye cerita ~

ASSALAMUALAIKUM~
syukurku ke hadrat Ilahi. kerana akhirnya tahun yang penuh kesedihan dalam hidupku ini telah melabuhkan tirainya ..
berbagai-bagai dugaan yang telah aku tempuh sepanjang tahun 2011.~
ada suka , ada duka.. tapi yang paling banyak yang aku alami adalah kedukaan..~!
2 orang pak cik yang aku sayangi telah kembali ke alam yang orang lain juga akan kembali, iaitu alam barzakh.~
memang aku tak sangka.. tetapi itulah kuasa ALLAH.. tiada siapa yang tahu.. dan aku pasti, aku juga akan menyusul 2 orang pak cik ku,..~ begitu juga semua manusia yang ada di muka bumi ini,~ ya ALLAH, betapa pilunya hati aku saat tibanya perkhabaran itu~ lebih-lebih lagi opahku~!
sedih hati aku bila melihat kesedihan yang dialami opahku~! pak cikku MAT SHAFIE menghembuskan nafas yang terakhir pada 27 MAC, manakala pak cikku HAJI ARSHAD menghembuskan nafas 6 bulan selepas itu .~ iaitu 19 OGOS. di masa semua umat islam menunaikan ibadah puasa~ aku sedih sangat, !! akulah orang pertama yang diberitahu tentang kematian pak cikku HAJI ARSHAD,.~~! saat aku tengah bersiap untuk ke sekolah, ! memang pilu saat itu~! sudah 4 bulan lebih pak cikku HAJI ARSHAD meninggalkan dunia yang fana ini, sehinggakan hari ini, aku masih belum menziarahi kuburnya ,. begitu juga pak cikku MAT SHAFIE. ~! aku tak mampu melihatnya~` aku takut aku akan menangis bila melihat pusara mereka~~ InsyaAllah. bila tiba masanya nanti.. aku akan melawat pusara mereka...
dan sekarang aku hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan mereka dan semoga mereka dilindungi dan di tempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman,.~ amin~
~WASSALAM~

TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^