Al-fatihah buat ATOK tercinta. ~



10/2/2012 merupakan satu tarikh yang paling menyedihkan hidup atyn... pada tarikh ini atok atyn telah kembali ke rahmatullah... pada jam 2.00 a.m. atok telah menghembuskan nafasnye yang terakhir.. atok telah pergi tinggalkan atyn dan atok pergi tak kembali...

atok... atyn nak atok tau yang atyn sayang.. sayang sgt pada atok.. atok la yang telah membesarkan atyn .. dari atyn lahir sampailah umur atyn 19 tahun..~ atyn engat lagi, time sekolah rendah.. atok bersusah payah anta dan ambik atyn dari skolah dgn hanya mengayuh basikal tua atok ... betapa syg nya atok pada atyn... atok.. atyn janji dgn atok.. atyn akan jage rumah pusaka aatok.. atyn akan jage opah ,.. atyn akan jage mak long.. atyn akan jage semua2 yang atok miliki selama ni.... tiap2 hari atyn akan engat atok.. bile atyn teringat atok atyn akan sedekah kan al-fatihah buat atok.. atyn akan bace yasin untuk atok.. insyaALLAH atyn takkan lupa ziarah kubur atok setiap pagi raye dan bile ade kelapangan..~

setiap kali balik sekolah atok mesti tny,,  "atyn , dah makn ke belum..".. tapi skarang.. atyn smpai je depan muke pintu.. atyn tgx atok takde.. atyn sedih sgt.. atyn terasa bile atok takde...setiap kali atyn gaduh dgn adik2 atok mesti bg nasihat.. atok tak penah tengking atyn... sbb tu atyn syg sgt kat atok.. ..

p/s : ATOK, ATYN NAK ATOK TAU.... ATYN TERLALU MENYAYANGI ATOKKK.!~

TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^