Galau !

Assalamualaikum. ..

Hai hai semua....
I want to tell u'all some story.... ceritanya start time dekat dekat nak balik keja tadi... hmm sorang staff kat IQA jumpa bos besar, dia nak bincang pasal balik bercuti ke negara asalnya...aku pon kelua la sebab nak dgr discussion diorang.... sambil sambil nguping tuh aku buat keja...suddenly, bos aku panggil... dia mintak aku dgr reason staff yang nak mintak cuti tadi tuh.. aku pon dgr la... discuss punya discuss... sampai satu part,fone bos aku berdering... pending sekejaplah discussion kami...then aku and staff tadi masuk dalam and slow talk pasal cuti tuh... time tuh hati aku dah rasa lain... rasa sebak je. Rasa mcam tak nak lepas kan staff tuh je...rasa tak nak pisah dgn dia je.. hati kecil aku dah jatuh syg kat sahabat sahabat aku yang baru... walaupon lain negara tapi aku dpt rasa keserasian kami dalam IQA tuh...hah ! Part yang paling aku benci bila bos cakap dia akan nangis bila nak lepas kan anak anak buah dia balik .. tang situ mata aku dah rasa panas...kelopak mata aku dah berair... rasa nak jatuh je air tuh bila bos ckp mcm tuh... tpi aku still tahan.... supaya tak jatuh depan staff stafff IQA.. tak sanggup rasanya tgk muka diorang time tuh.. hmm...then bos suruh aku catat tarikh akhir diorang kat Salutica ...aku pon angguk angguk je kepala....staff stafff yang nak balik tuh chitchat depan aku... mula la ckp pasal pisah pisah nih.... haiyhhhh aku dah la tak tahan dgn situasi mcm tuh... hmmm tanpa aku sedar, Mutiara kat mata aku akhirnya jatuh jua.... staff yang bernama lia nmpak mutiara tu bakal gugur.... so dia cuba pujuk aku... tapi aku tetap tak boleh nak tgk muka diorang satu persatu.... aku buat keputusan keluar dari IQA time tu jugak.... aku pegi tandas.... kat sana airmata aku merembes keluar tanpa segan silunya.... ..... hmmmmmmmmmmmmmm........ SEDIH sgt ~Ya Allah Ya Tuhanku.. layakkah aku bergelar seorang sahabat sejati ?? Layakkah aku menjadi seorang sahabat yang betul betul menyayangi sahabatnya Ya Allah ??? Aku sgt menyayangi mereka mereka yang pernah rapat dgn aku ...Aku terlalu menyayangi mereka..... Kau lindungilah mereka kemana sahaja mereka pergi...Amin ya robb~


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^