Sebuah Persahabatan yang terbina Terlerai jua

Assalamualaikum. ..
Hari ini 7/12/13 (Sabtu)...
Hati aku begitu sakit, geram, kecewa... bertubi tubi masalah datang menimpa diri... disebabkan hal 'secebis kain yang telah koyak' habis rosak baju kurung yang telah di jahit cantik... (mesti korang tak fahamkan? hehe)
Okey.. sambung lagi....
Hmmm.... hati aku bagai dicarik carik... diguris guris... ditikam tikam dengan sembilu yang tajam... erti sebuah persahabatan bg aku sekarang adalah tidak bermakna lagi... aku sudah tidak mempercayai bahawa adanya sebuah persahabatan yang kekal lama... aku tidak akan mempercayai bahawa seseorang itu akan dtg membawa sebuah persahabatan yang ikhlas jujur dan teguh suatu hari nanti... persahabtan hanya dibibir sahaja...betul lah kata org... 'hidup ini umpama roda ' ada masa kita diatas... dan adakalanya kita dibawah.. seperti itu juga diri ini...apabila kita berada diatas semua mengaku sahabat...dan apabila kita tersungkur hilang ... berlari... bertempiaran semua yang mengakui sahabat tadi... adakah ini yang dikatakan sahabat sejati ??? Adakah aku layak mempunyai sahabat sejati ??? Ya Allah !!! Adakah cubaan ini hanya sementara untukku ??? Adakah ENGKAU memberikan ujian MU kepadaku hanya seketika ????

AKU SANGAT MENYAYANGI ORG YANG BERNAMA SAHABAT ! TANPA MEREKA HILANGLAH KEKUATAN AKU ....


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^