Story of Me...

Assalamualaikum...

17/12/2013 (Selasa) jam 4.30am aku terbangun dari tidur...terasa kepedihan dan kesakitan yang ku alami bagai mencucuk cucuk seluruh tubuhku...waktu yang sama, bonda memanggil namaku diluar bilik...mengejutkan ku untuk berangkat ke tmpat kerja...tetapi aku hanya mendiamkan diri menahan kesakitan...Ya Allah... saat itu ENGKAU sahaja yang tahu betapa peritnya penderitaanku...setelah beberapa ketika...setelah bergelut dgn kepayahan untuk bangun dari pembaringan...kesakitan itu mula bersurut...jam 5.00am kesakitan itu hilang dgn perlahan lahan...sekali lagi bonda mengetuk pintu bilikku...dgn tenaga yang ada aku membuka pintu dgn tuala diselempangkan ke bahu untuk pergi ke bilik air...aku menguatkan diri untuk berjalan... aku tidak mahu bonda mengetahui tentang tahap kesihatanku saat itu... aku tidak mampu melihat mukanya yang penuh dgn masalah... Ya Allahurabbi. ... aku tidak kuat YaAllah...aku tidak mampu tuk menghadapi semua ini...15 minit kemudian selesai membersihkan diri... terasa segar tetapi kedinginan... aku bersiap untuk ke tempat kerja...jam 5.58am...aku selamat smpai ke tempat mencari rezeki...lemah longlai perjalanan ku.... terima kasih YaAllah sebab membantu aku melindungkan segala keperihanku daripada bonda juga menghilangkan kesakitan ini walaupun hanya tuk sementara... aku ingin mencari rezeki yang halal..aku inginkan kehidupan yang terindah..........

Continue.............

*tiada kena mengena dgn yang hidup mahu pon yang telah mati :)


TERIMA KASIH KERANA MENYINGGAH DAN MEMBACA POST INI :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Graduation tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

my Supporter.^^